vineri, 24 mai 2013

Review:Crema de fata Cure Solutions de la Yves Rocher

Salutare doamnelor!

Astazi vreau sa va povestesc despre o crema de fata care mie imi place foarte mult si care mi-a salvat tenul de niste pete pigmentare inestetice. Este vorba se crema de fata Cure Solutions de la Yves Rocher cu extract de vita de vie rosie. Am folost-o din toamna trecuta si dimineata si seara, imi place ca hidrateaza foarte bine tenul, mai ales pe perioada iernii cand este stiut faptul ca avem nevoie de mai multa hidratare. Am observat in perioada in care a fost cald afara, la 30 de grade, ca tenul a inceput sa luceasca putin de la ea chiar daca nu am tenul gras si de aceea cred ca nu  o sa mi se potriveasca vara, dar o voi folosi si atunci pe post de crema de noapte.
 



Textura este una densa potrivita pentru iarna, pentru un ten normal sau uscat, mai putin pentru cel  mixt sau gras.


 
 
    Dupa cum va spuneam aceasta crema m-a ajutat la uniformizarea nuantei tenului, eu de cativa ani am avut probleme cu niste pete pigmentare. De cand am inceput sa folosesc aceasta crema in combinatie cu un gel de curatare exfoliant tot de la Yves Rocher (depre care am sa va povestesc in postarile viitoare) am observat o imbunatatire notabila a tenului.
   Este o crema buna pe care sigur o vai mai achizitiona si pe viitor in ciuda pretului cam piperat ( apox 75 de ron la reducere). Oricum pe asta am primit-o cadou la o comanda pt ca nu as fi riscat sa dau atatia bani pe ea si sa nu mi se potriveasca.

7 comentarii:

  1. si pe mine ma tenteaza crema asta, intr-adevar e cam piperat pretul ... am sa astept, si cred ca la toamna va fi a mea:D

    http://jolie-creativity.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, e acm scumpa nu as fi dat nici eu asa mult pe ea,am primit-o cadou la o oferta de recomandare!

      Ștergere
  2. yves rocher sunt niste produse bune, foosesc lotiune si gel de dus din gama lor
    http://loving-evelyn.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar au produse de calitate, iar cadourile pe care le ofera sunt super!

      Ștergere
  3. Love your blog and photos!

    Maybe you would like to visit and follow my blog - www.UmoStyle.com

    RăspundețiȘtergere