joi, 9 mai 2013

Review: Oja Oriflame Pure Colour

Buna fetelor,

   Nu am mai postat de mult iar azi m-am gandit sa va arat oja mea preferata din aceasta primavara.Este vorba de oja de la oriflame Pure Colour Intense Pink. Este intr-adevar un roz foarte intens si merge nemaipomenit la pielea bronzata.Ca si celelalte oje pe care le detin din aceasta gama are o rezistenta foarte buna, se usuca repede si se poate folosi intr-un singur strat, acopera foarte bine unghia.
   Eram putin sceptica atunci cand am facut comanda pt ca nuanta din catalog e putin diferita decat cea reala dar cand am vazut sticluta m-am indragostit automat de culoare :).
   Mai jos o sa va arat cateva poze, desi doar in ultima am reusit sa surprind culoarea exacta.




 
In ultima poza e culoarea exacta si e facuta dupa 3 zile de purtat si dupa curatenie intensa prin casa :)
 
 


Voi ce culori mai purtati in aceasta primavara?

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Da, si mie imi place foarte mult, e o culoare de vara si tine mult pe unghii

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Culoarea e chiar drăguță !
    Primăvara aceasta port, în special, culori pastel, roz discret.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu in ultima vreme mi-am cumparat numai oje cu nuante puternice, nu stiu cum de mi s-aun schimbat gusturile, inainte foloseam doar nuante pale :)

      Ștergere