joi, 21 februarie 2013

Review: Oja Farmec

Buna dragelor,

  Azi vreau sa va vorbesc despre o oja care o am de ceva timp,de vre-un an de zile. Am folosit mai mult de jumatate din ea si desi pe ea scrie sa se foloseasca in termen de 6 luni de la deschidere este inca viabila :).
   Este vorba de nuanta 353 de la Farmec. Are o culoare superba, un rosu inchis spre visiniu.Eu am aplicat-o in 2 spraturi pt ca un singur strat era cam neuniform.A mea este un pic cam ingrosata ca e veche si intentionez sa imi mai cumpar una :). Are un luciu frumos care se mentine pe unghii si dupa mai multe zile de la aplicare.Am vazut ca cei de la Farmec au si un spray pt uscarea rapida a lacului de unghii si am auzit ca e foarte bun, abia astept sa mi-l cumpar.




 Sincera sa fiu eu cate produse am cumparat de la Farmec mi-au placut mult.
 Oja are 11 ml si pretul in jur de 6 - 7 lei.

  Eu cu siguranta o sa imi fac o colectie  de oje Farmec :)

7 comentarii:

  1. e un rosu frumos si are un luciu foarte dragut ♡
    ---
    strawberrychamber.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna:) Ma bucur ca te-am descoperit:) Pe mine aici ma gasesti:ciocolatacuzahar.blogspot.ro
    Si eu am vazut colectia de oje de la Farmez intr-un magazin,si m-a zapacit atat de mult,nici nu stiam ce culoare sa aleg:) A ta este foarte frumoasa,un rosu adevarat:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi :) Am si eu multe oje de la Farmec, toate imi plac...dar nu prea apuc sa le folosesc pe toate...

      Ștergere
  3. Te-am nominalizat aici:D
    http://ciocolatacuzahar.blogspot.ro/2013/04/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere