vineri, 15 februarie 2013

Review: Lapte de corp parfumat So Elixir de la Yves Rocher

Salutare!!

In aceasta postare vreau sa va povestesc despre laptele de corp parfumat din gama So Elixir de la Yves Rocher. Dupa cum se spune si in descrierea produsului este un lapte de corp super parfumat, zic eu, iar daca il folosesti sigur nu mai e nevoie sa completezi mirosul si cu parfumul, altfel risti sa ai dureri de cap :)

Ce spun cei de la YR despre produs:

O piele catifelată şi delicat parfumată.

  "Graţie texturii sale mătăsoase, acest lapte de corp se absoarbe delicat în piele şi vă învăluie cu un parfum strălucitor. Formula sa hidratantă oferă pielii catifelare şi parfum delicat, iar aroma apei de parfum este accentuată. Componenţi de origine vegetală: unt de karité, apă florală de trandafir, bob absolut tonka, uleiuri esenţiale de bergamotă, de portocală şi patchouli, extract de tămâie."



 
 

Ce spun eu:

   Sunt de acord in totalitate cu descrierea lor. Laptele este cremos, e nevoie de o cantitate mica de produs, intra repede in piele si o face foarte catifelata.In mod sigur nu mai ai nevoie si de parfum daca te dai cu ea.  Mirosul persista foarte mult pe piele, iar pe haine pana la spalarea lor.Eu personal nu o pot folosi pe tot corpul ca mi se face rau, asa de tare e. De obicei o folosesc doar pe brate sau doar pe picioare, aftfel ma iau durerile de cap :) Mi se pare ca e mai dulceaga putin decat parfumul.
  Eu sunt multumita de  ea, dar nu cred ca as mai recumpara-o pt ca este prea puternica pt nasul meu.
Si pretul e pe masura, in jur de 70 de ron, dar o puteti gasi si la reducere, undeva la 50 de ron.
Din punct de vedere al hidratarii de la mine are nota 10.

Voi ati folosit-o?
Cum vi s-a parut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu