vineri, 15 februarie 2013

Review: Oja Farmasi

Hello!

  In urma cu 2 zile mi-am achizitionat aceasta oja + un rimel (care inca nu l-am folosit) de la un magazin care vinde produse profesionale.De acolo imi cumpar de obicei rezerve de ceara pt epilat. Este prima data cand m-am dus nepresata de timp, asa ca am mai zabovit pe acolo.
 M-am tot uitat la ojele Farmasi (citind review-uri majoritatea pozitive) si mi-am cumparat nuanta 50, care este un fuchsia inchis spre rosu.Mie imi place foarte mult, dar aplicata in 2 straturi, pt ca intr-un singur strat e neuniforma.Ce imi place la aceasta oja e ca are un luciu foarte frumos si nu mai necesita aplicarea unui top coat .Un plus ar mai fi si faptul ca se usuca repede, eu nu am timp sa stau cu orele ca sa se usuce.

cu blitz:

fara blitz:
 
 Din pacate nu a rezistat prea mult pe unghii (3 zile).
 De la mine are nota 7.
 

Voi ati folosit oja Farmasi?
Ce parere aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu