joi, 14 februarie 2013

Review: Fond de ten restructurant cu extract de trandafir Yves Rocher

Buna fetelor!

Mi-am facut curaj si iata ca am facut prima mea postare pe blog.

Am decis sa fac acest review pentru a ajuta cititoarele sa isi faca o parere despre unele produse.Si eu in ultima vreme inainte sa cumpar un produs caut pareri despre el, ca sa nu dau banii degeaba. Sunt o mare fana a produselor Yves Rocher, au produse de calitate si in fiecare colet trimis pun si un cadou.Este cazul si acestui fond de ten, l-am primit cadou, recomandand o prietena.



Sursa: site YVES ROCHER
Ce spun ei:

"Restructurare. Supleţe. Strălucire.

O formulă inedită, "fond de ten / ser restructurant", îmbogăţită cu extracte de Trandafir ultra-performante. Tenul restructurat îşi regăseşte supleţea şi strălucirea. Semnele de oboseală şi ridurile de expresie se estompează, iar tenul are un aspect satinat. "

Ce spun eu:

- are o acoperire medie, consistenta usor lichida si cel mai imprortant este ca nu creeaza impresia de "masca", arata foarte natural pe fata si da o stralucire aparte.
- mirosul este putin cam tare pt un fond de ten, dar mai dispare dupa ce il intinzi pe fata. Daca ar exista o lotiune de corp cu acest miros as fi tare incantata.
- n-am observat sa-mi fi estompat ridurilele de expresie, dar ma rog....poate dupa lungi utilizari...

 Per total este un fond de ten bun, de care sunt foarte multumita. Tine si 10 ore pe fata si da impresia unui ten perfect uniform, drept dovada mi-am mai cumparat inca unul desi nu am consumat decat jumatate din primul :). Am avut fonduri de ten de la mai multe firme, dar acesta imi place cel mai mult. Mai mult chiar si decat NormaTein de la Vichy, era ok dar tenul  arata mai incarcat si mi se lua pe telefon( pt ca eu la munca folosesc mult telefonul). Si acesta se ia dar  mai putin.

  Are o varietate mare de nuante (7 in total), eu o am pe cea bej (tein claire), se potriveste foarte bine tenului meu care e destul de deschis.Daca aveti un ten cu probleme, nu va asteptati sa faca minuni.
  Este valabil 18 luni de la data deschiderii.
  Pe site-ul Yves Rocher il gasiti acum la 69 de ron. Poate e un pret cam maricel dar daca il gasiti la reducere nu ezitati sa-l cumparati.

Eu i-as da nota 9,5.

5 comentarii:

  1. Bine ai venit si mult curaj in continuare!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi s-a parut cel mai bun FDT folosit de mine (am incercat f multe). Cu ani in urma descoperisem primul fond de ten ce nu da impresia de masca. Era de la Yves Rocher si se numea '0 defecte". Pur si simplu nu isi dadea nimeni seama ca ai fond de ten pe fata, observau doar ca arati bine si odihnita. Un mic minus era ca la un moment dat se usca un pic pe fata (pt cele cu ten gras cred ca era bine). Acest 'restructurant' e in genul lui '0 defecte' dar un strop mai emolient, asta venind in interesul celor cu ten mai uscat.

    RăspundețiȘtergere